How it works

Heb je een bestelling gedaan? Te gek! Voor de bezorging van jouw bestelling schakelen we PostNL in. Zij streven ernaar om binnen Nederland jouw bestelling de volgende werkdag te bezorgen. Er bestaat een kans dat jouw presentje er iets langer over doet om jou of de ontvanger te bereiken. Goed om in gedachten te houden! Onze producten blijven tot ongeveer 4 dagen vers in de verpakking, beetje afhankelijk van het product. Check dat altijd even in de beschrijving en houd hier rekening mee bij het kiezen van de verzenddatum. Vooral rondom de feestdagen is het goed om een dagje extra te rekenen voor de bezorging. Heb je hierover vragen of twijfel je wat verstandig is qua verzenddatum? Neem dan gerust contact met ons op via de mail of bel ons gewoon. We helpen je graag!

Verzendmethodes

Voor de verzending van jouw presentje kun je kiezen uit de volgende verzendmethodes:

Binnen Nederland

Verzenddatum

Wij bieden de mogelijkheid om een verzenddatum (let op dit is niet te bezorgdatum!) te kiezen bij je bestelling. Wij verzenden van maandag tot vrijdag, voor 16.00 uur ’s middags. Wij kunnen niet garanderen dat alle bestellingen de volgende werkdag bezorgd worden, omdat wij hierin afhankelijk zijn van PostNL. Uiteraard doet PostNL zijn best om pakketjes zoveel mogelijk de volgende (werk-)dag te bezorgen. Let op, tijdens de feestdagen kun je beter een dagje extra rekenen voor de bezorging.

 

Na verzending van je pakketje ontvang je van ons een track & trace code, zodat je je presentje altijd kunt volgen.

* op zondag en maandag wordt geen brievenbuspost bezorgd.

Voldoet jouw brievenbus aan de bezorgeisen?
Wist je dat PostNL niet in alle brievenbussen kan bezorgen? Dit zorgt dan ook voor het grootste deel van de vertragingen. De inwerpopening van de brievenbus moet minimaal 3,2 cm hoog en 26,5 cm lang zijn. Vooral bij oude deuren of portiekwoningen kan dit nog wel eens voor problemen zorgen. Ook tochtstrips die in de brievenbus geplaatst zijn zorgen vaak voor een kleinere opening. Houd hier dus rekening mee als je een bestelling plaatst.


Heb je een klacht of wil je iets retourneren?

Heb je een klacht? Voldoet een product niet aan de gewenste eisen? Of is er iets misgegaan met bezorgen? Neem dan bij voorkeur telefonisch contact met ons op, zodat we het zo goed mogelijk met elkaar op kunnen lossen.

Betalen
Je kunt bij ons op alle veilige manieren betalen, via: